Marka Bilinilirliği ve İnovasyon
Sürekli yeni teknoloji ve müşteri araştırmalarına istinaden piyasa ihtiyaçlarına göre özgün tasarımlar yapmak, inovatif ürünler geliştirmek, kendi alanında markasını dünyada tanınan ve güvenilen bir marka haline getirmek.
Müşteri Odaklılık
Müşterinin beklentilerini ve gereksinimlerini doğru şekilde anlayarak eşitlik, tarafsızlık, standartlara uygunluk ve şeffaflık ilkeleri doğrultusunda müşteriye zamanında ve kaliteli ürün teslim ederek müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamak.
Kalite Yönetim Sistemi
Kalite yönetim sisteminin tüm çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak, kaliteli üretim ve hizmetin sürekliliğini ve etkinliğini arttırmak, teknolojik yeniliklere göre yön çizmek. Sürekli iyileştirme çalışmaları ile gelişen bir organizasyon olmak.
Standartlara ve Kurallara Uyum
Tüm şirket çalışanlarının hem iç prosedürlere hem dış mevzuatlara uygun çalışmalarını eğitimler ile destekleyerek sağlamak. Dürüst, şeffaf ve verdiği sözün arkasında duran bir şirket olmak ve bu çerçevede müşterilerine, devlete ve kendi çalışanına karşı dürüst davranmak.
Etkin Yönetim
Şirketin stratejik ve kalite hedeflerine ulaşabilmesi için çalışanlar arasındaki uyumu ve iletişimi kuvvetlendirmek. Şirket çalışanlarının tüm denetlemelerde denetleyiciler ile iş birliği içerisinde olmasını sağlamak.
Risk Yönetimi
Riskleri periyodik olarak gözden geçirmek ve olası riskleri azaltmak için çalışmalar yapmak.
İş Sağlığı Güvenliği ve Çevre
İş sağlığı ve güvenliği prensiplerine mutlak uyum sağlamak, olası pandemi koşullarında gereken aksiyonları almak ve çevre koruma bilincini yaygınlaştırmak